Θέμα
|
Οδηγίες
|
Εφαρμογίδια
|
Ενότητα 1:
Αριθμοί 0-20
|
Επιλέγουμε το πρώτο επίπεδο και σημαδεύουμε τον αριθμό που δείχνουν οι κύβοι.
|
|
Ενότητα 1:
Αριθμοί 0-20
|
Επιλέγουμε είδος ποσότητας και εύρος τιμών για τη σειροθετηση. |
|
Ενότητα 2:
Στερεομετρία
|
Αναγνώριση αποτυπωμάτων στερεών σχημάτων |
|
Ενότητα 3:
Πολλαπλασιασμός και διαίρεση μέχρι το 20
|
Επιλέγουμε στα παιγνίδια το εύκολο επίπεδο. |
|
Ενότητα 3:
Πολλαπλασιασμός και διαίρεση μέχρι το 20
|
Τα παιδιά επιλέγουν το παιχνίδι για πολλαπλασιασμό και διαίρεση με αριθμούς 0-20. |
|
Ενότητα 5:
Αριθμοί 0-100
|
Στη δραστηριότητα αυτή παρουσιάζεται σε ένα πλέγμα 10Χ10 ο πίνακας των αριθμών μέχρι το 100 χωρίς αριθμούς. Τα παιδιά καλούνται να εντοπίσουν σε ποιο τετράγωνο κρύβεται ο κάθε διψήφιος αριθμός. |
|
Ενότητα 6:
Μοτίβο του 2
|
Τα παιδιά συμπληρώνουν το μοτίβο πολλαπλασιασμού του 2. |
|
Ενότητα 6:
Μοτίβο του 5
|
Τα παιδιά συμπληρώνουν το μοτίβο πολλαπλασιασμού του 5. |
|
Ενότητα 6:
Μοτίβο του 10
|
Τα παιδιά συμπληρώνουν το μοτίβο πολλαπλασιασμού του 10. |
|
Ενότητα 6:
Μοτίβα αριθμών
|
Από την αρχική σελίδα επιλέγουμε 2, 5 ή 10. Τα παιδιά επιλέγουν τον αριθμό που λείπει από το μοτίβο που παρουσιάζεται. |
|
Ενότητα 6:
Άρτιοι και περιττοί
|
Τα παιδιά ταξινομούν τους αριθμούς σε άρτιους και περιττούς. |
|
Ενότητα 6:
Συμμετρία
|
Τα παιδιά καλούνται:
(α) Να επιλέξουν την εικόνα που συμπληρώνει κάθε συμμετρικό σχήμα που εμφανίζεται.
(β) Να ταξινομήσουν τα σχήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σε συμμετρικά και μη συμμετρικά.
|
|
Ενότητα 9:
Μοτίβα 3 και 4
|
Από την αρχική σελίδα γίνεται επιλογή του μοτίβου πολλαπλασιασμού του 3 ή του 4. Τα παιδιά επιλέγουν τον αριθμό που λείπει από το μοτίβο που παρουσιάζεται. |
|
Ενότητα 10:
Ώρα
|
Λένε την ώρα σε ψηφιακό και αναλογικό ρολόι. |
|
Ενότητα 11:
Αφαίρεση αριθμών 0-100
|
Από την αρχική σελίδα επιλέγουμε “Level 5”. Τα παιδιά καλούνται να επιλέξουν την ορθή απάντηση για κάθε μαθηματική πρόταση αφαίρεσης που παρουσιάζεται. |
|